איסוף עצמי ממחסני וקולה במושב ביצרון ללא עלות.

 

ידיות ודמויות - משלוח בדואר ישראל - 15-25 ש"ח.

 

שליח עד הבית לאספקת אביזרי עץ קטנים / ספות לבית הלקוח - 59 ש"ח.


משלוח והרכבת מיטות מעבר, יחיד ומיטה וחצי, החל מ 199 ש"ח ועד 329 ש"ח.


 

שירות משלוחים, אספקה ותקנון.

איסוף עצמי

שליחי קוקולה

דואר ישראל

תקנון אספקה, איסוף עצמי ומשלוחים.

 

החברה שולחת את מוצריה לכל רחבי הארץ, המשלוח נעשה באמצעות שרותי השליחים של דואר ישראל ו / או בדואר רשום של דואר ישראל וכן באמצעות שליחים שהינם עובדי החברה.

 

מועדי אספקה - עד 28 ימי עסקים.

 

מועדי האספקה המצוינים באתר כפוף להמצאות הלקוח בכתובת המשלוח בעת האספקה.

 

ללקוח אשר לא ימצא בביתו או משרדו בעת ביקור השליח תושאר הודעה, לצורך תאום מחודש של מועד האספקה בעלות משלוח נוספת.

לקוח שלא ימצא בביתו או משרדו לאחר שתואם עימו מועד אספקה יישא בעלות המשלוח החדש.

 

מועדי אספקת המשלוחים: ימים א' עד ה' בין השעות 8:00 ל- 16:00.


בהסכמת הלקוח ניתן להשאיר את הפריט מחוץ לדלת ביתו ללא צורך בחתימה.

 

 

מחיר המשלוח: 

איסוף עצמי ממחסני קוקולה במושב ביצרון  - ללא עלות.

 

דואר רשום: 15-25 ש"ח.

 

שליח עד הבית עם אביזר עץ / ספה / כורסא: 59 ש"ח ליחידה.

 

הובלה והרכבת מיטות: החל מ199 ש"ח ועד 329 ש"ח.

 

חריג למחיר המשלוח: דרומית לדימונה: תוספת 299 ש"ח למחיר המשלוח.

 

 

אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר ואשר התמורה בגינם שולמה במלואה באמצעות כרטיס אשראי תיעשה על ידי החברה ו/או על ידי הספקים, בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש לכתובת בישראל אותה הקליד הרוכש בעת ביצוע ההזמנה.

 

הרוכש יהיה רשאי לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה ללא חיוב בדמי משלוח. במקרה של איסוף עצמי האחריות על המוצר תחול על הלקוח החל ממועד קבלת המוצר לחזקתו.

 

מועד אספקת המוצרים יתבצע בין הימים א' – ה'- בשעות 08:00 – 16:00, בהתאם למפורט בדף המוצר שנרכש.

מספר הימים לאספקת המוצר, 28 ימים, ימנו החל ממיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של הרוכש. מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.

 

בנסיבות של איחור בשל כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה וכו’ ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות וכיוצא בזה, תיידע החברה את הרוכשים מיד עם היוודע דבר האיחור ותאפשר להם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספם.

 

החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם ברוכש, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הרוכש בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.

 

עקב המצב הביטחוני ששורר במדינה ומשיקולים שונים, מסרבות לעיתים חברות הובלה להוביל מוצרים ליישובים מעבר לקו הירוק ו/או לישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים למוביל. במקרה כזה יובהר העניין לרוכש והחברה תהא רשאית לתאם עם הרוכש את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הצדדים ובהתאם למדיניות החברה .

 

במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק את המוצרים לרוכש ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

 

הובלות דרומית לבאר שבע וצפונית לכרמיאל, יחוייבו בתשלום נוסף ע"ס 199 ש"ח.

 

במבנים בהם המוצר מצריך העלעת המוצר ע"י המובילים מעל לקומה 2 ולא ניתן להעלותו במעלית המצוייה במבנה, הלקוח ישלם למוביל כ 40 ש"ח לכל קומה נוספת.  

 

חתימת הלקוח על תעודת המשלוח מהווה אישור הלקוח לקבלת המוצר תקין וללא כל טענה מצד הלקוח! וזו לאחר פתיחת האריזה ובדיקה פיזית של המוצר שהוא לא פגום חיצונית .

 

אספקת המוצרים ללקוח תעשה ע"י דואר שליחים או באמצעות הספק, לפי קביעת חברת קוקולה.

 

מדיניות החזרת מוצרים

 

ניתן להחליף או להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר וזאת בתנאי שהוחזר לחנות קוקולה, במושב ביצרון, רחוב החיילים 38, באריזתו המקורית ובמידה ולא נעשה בו שימוש בהתאם לכתוב בחוק. ובכל מקרה, דמי איסוף המוצר יחולו על הלקוח.

לא יבוצע זיכוי אלא אם הגיע הלקוח לחנות בתוך המועד האמור ובתנאים האמורים כשבידיו כרטיס האשראי שבבעלותו ואשר באמצעותו בוצעה ההזמנה וכן הקבלה המעידה על ביצוע ההזמנה.

 

לצורך החזרה או החלפה של מוצר עליך ליצור עמנו קשר טלפונית או בהודעה באי מייל עם פרטי ההזמנה, לצורך בירור פנייתך ולקבלת אישור להחזרה.

 

החזרת מוצר, ישירות לחברה, אפשרית בתאום מראש בלבד.

 

אפשרות זיכוי קיימת רק בתנאי שאתה הוא זה שרכש את המוצר, ושילמת עבורו בכרטיס אשראי שנמצא ברשותך, וקיימת ברשותך קבלת האשראי המקורית כפי שנשלחה אליך עם הרכישה.

 

הזיכוי יתבצע רק כאשר המוצר יגיע חזרה אלינו וימצא שלם, תקין וראוי להחזרה. הזיכוי יתבצע בכרטיס האשראי שבו שילמת בלבד, ולא באופן אחר, בניכוי דמי משלוח.

 

דמי ביטול לפי תקנות חוק הגנת הצרכן התשע"א-2010. ביטל הצרכן את הסכם הרכישה, רשאי העוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול  בשיעור של 5 אחוז ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהן (ולאחר ניכוי מחיר המשלוח).

 

במקרה שמוצר הגיע ללקוח סדוק / תקול יש לעדכן את החברה עד 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר ואנו נדאג להחליפו לפי המקובל בחוק.

 

במידה וביצעת הזמנה של מוצר שיוצר במיוחד עבורך לפי מידות מיוחדות / צבעים מיוחדים לא ניתן יהיה לבצע החזרה של המוצר.

דין ושיפוט.

 

הדין החל על תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד.

 

 

קוקולה אביזרים מעוצבים לחדרי ילדים
קישור לפייסבוק
קישור ליוטיוב

לביצוע הזמנה/שירות לקוחות

052-4333395

לביצוע הזמנה/שירות לקוחות

מצעי תצשלום חנות קוקולה אביזרים מעוצבים לחדרי ילדים